ponedjeljak, 24. prosinca 2012.

Neobične prijateljstvo mudre izreke

"Prvi uzdah ljubavi je posljednji uzdah mudrosti. Lagerlöf Raditi i ljubiti, sve drugo nema smisla." Danojlić "Sretan je i velik zaista samo onaj koji ne mora ni vladati ni pokoravati se da bi mogao nešto biti." Goethe "Kad radi, čovjekov položaj stojeći; Kad ne radi, njegov položaj je sjedeći; Kad traži rad, klečeći; Kad brine o tuđem radu, ležeći." Bulatović "Čudno je to: na putovanjima viđam djecu koja me podsjećaju na moje mališane i viđam lijepe žene zbog kojih zaboravljam na svoju ženu." Fisher, M. "Biti Francuz u ljubavi znači – prevaliti pola puta." Prever "Sreća daje mnogima previše, nikome dovoljno." Marcijal "Ništa u životu ne može tako da nas razveseli kao kad nas gađaju, pa promaše." Churchill "Muškarac bi stvorio drugog muškarca, ako takav ne bi postojao, ali žena bi mogla živjeti cijelu vječnost ne pomišljajući da stvori drugu ženu." Gete Razdvojite ljude od stvari. "Prava ljubav je plod unutarnje snage bića a obuhvaća brigu, poštovanje, odgovornost i znanje." From "Čovjek sve može samo ako hoće." Gorki "Bez žene nema sreće ni nesreće." Narodna poslovica Problem je vaša prilika da stvari učinite boljim. "Ako ljubiš, nitko ti ne može ništa." Cezar "Nada je šarlatanku koja nas neprekidno vara. Za mene je počela sreća kad me je ostavila nada." Minelli "Šahovsku slavu ne smijemo staviti u vitrinu, ako želimo da ne izgubi svoj sjaj." Andersen "Žene naviknute da misle su žene na koje se obično ne misli." Šo "Kao što dobro iskorišten dan dariva ugodan san, tako i dobro proživljen život dariva smirenu smrt." Leonardo da Vinci "Brak je jedina stvarno uspjela osveta boga ljudima." Alen D. "Što manje misliti o sebi znači biti manje nesretan." Kontesa Dijana "Pesimist je onaj koji između dva zla izabere – oba." Bernar "Svi muškarci očekuju od žene isto – žene od svakog muškarca očekuju nešto posebno." Bife Poznate izreke: izreke o obitelji, prijateljstvo mudre izreke, engleske izreke, naj izreke, naj izreke, izreke o djeci, dalaj lama izreke

1 komentar:

  1. zdravo prijatelju bila sam povrijeđena i slomljena srca kada se prije sedam mjeseci u mom braku dogodio jako veliki problem između mene i mog muža. toliko strašno da je odnio slučaj na sud radi razvoda. rekao je da više nikad ne želi ostati sa mnom i da me više ne voli. Pa se spakirao iz kuće i natjerao mene i moju djecu na teške bolove. Pokušala sam ga na sve moguće načine vratiti, nakon mnogo preklinjanja, ali bezuspješno. a on je potvrdio da je donio odluku i da me više nikad ne želi vidjeti. Tako sam jedne večeri, vraćajući se s posla, srela svoju staru prijateljicu koja je tražila mog muža. Pa sam mu sve objasnila, pa mi je rekao da je jedini način da vratim muža da posjetim bacača uroka, jer je i on to stvarno učinio. Tako da nikad nisam vjerovao u magiju, ali nisam imao izbora nego poslušati njegov savjet. Zatim mi je dao e-mail adresu bacača uroka kojeg je posjetio. DR alaba. Sljedećeg jutra poslala sam e-mail na adresu koju mi ​​je dao, a čarolija me uvjerila da ću muža vratiti sljedeća dva dana. Kakva nevjerojatna izjava!! Nikad nisam vjerovao, pa je razgovarao sa mnom i rekao mi sve što moram učiniti. Onda ih radim bez povišice, pa me sljedeća dva dana, začudo, zvao suprug koji me nije zvao zadnjih 7 mjeseci da mi javi da se vraća. Tako nevjerojatna !! Tako se isti dan vratio, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se za svoju pogrešku i bol koji je nanio meni i mojoj djeci. Tada je od tog dana naša veza bila jača nego prije, uz pomoć sjajnog bacača uroka. Dakle, savjetovat ću vas ako imate bilo kakvih problema, obratite se dr apati na email: dralaba3000@gmail.com ili ga kontaktirajte na whatsapp i viber na ovaj broj: +1(425) 477-2744.......

    OdgovoriIzbriši