utorak, 4. prosinca 2012.

Neobične izreke o muškarcima

"Bigamista je ličnost koja i druge pogreške čini više puta." Sellers. "Veliku sreću prati zavist." Latinska poslovica "Odricanje svih obzira je prastari strah, davna suština ljudskog bića koje želi moć, jer se boji." Selimović "Postoje dvije vrste ljudi koji ne znaju ništa o ženama: oženjeni i neoženjeni muškarci." Sagan "Ništa ne može spriječiti da jednu ženu vole dva čovjeka, a jednog čovjeka dvije žene." Stendhal "Biti sretan cijeli život, to nijedan čovjek ne bi mogao podnijeti, to bi bio pakao na Zemlji." Moliere "Niko ne uspijeva tako brzo kao onaj koji se koristi tuđom greškom." Bekon "Žena je kao sjena: ako trčiš za njom izmiče se, ako trčiš pred njom trči za tobom." Gruzijska narodna poslovica Kada zaposlite ljude koji su pametniji od vas, dokazali ste da ste pametniji od njih. R. H. Grant "Najgori način da ti netko nedostaje je da sjediš pored njega i znaš da ga nikada nećeš imati." Gabriel Garciá Márquez "Slava može usporediti sajcasnim kruškama koje sazrijevaju ljeti, ali se jedu zimi." Schopenhauer "Muškarca ponizi dužina osvajanja, dok za ženu znači slavu." Stendal Ignoriraj one koji te pokušavaju obeshrabriti. "Ljubav je kad ostajete stisnuti pod kišobranom još dugo nakon što je kiša prestala." Stuart i Linda MacFarlane "Nije sreća biti voljen. Svako voli sebe, ali voljeti drugog, to je sreća!" Hermann Hesse "Mi smrtnici, postižemo besmrtnost u stvarima koje ostaju poslije nas, koje stvaramo zajedničkim snagama." Albert Einstein – izreke "Čovjek ima onoliko godina kako se osjeća … a žena onoliko kako izgleda." Bergman, I. "Dok živiš, budi živ." Goethe "U matematici ljubavi jedan plus jedan je beskonačno, a dva manje jedan nula." Mignon McLaughlin "Nije točno rečeno da je svaki čovak kovač svoje sreće; točno je, naprotiv, da je čovjek uvijek sam kovač svoje nesreće." Jovan Dučić "Što je manje breme sposobnosti, lakše isplivati na površinu." Spencer "Žena vidi duboko, čovjek daleko, čovjeku je srce – svijet, ženi je svijet – srce." Nesin Najbolje izreke: naj izreke, sokrat izreke, poslovice mudre izreke, ljubavne izreke, muhamed ali izreke, poslovice i izreke, sms izreke

1 komentar:

  1. zdravo prijatelju bila sam povrijeđena i slomljena srca kada se prije sedam mjeseci u mom braku dogodio jako veliki problem između mene i mog muža. toliko strašno da je odnio slučaj na sud radi razvoda. rekao je da više nikad ne želi ostati sa mnom i da me više ne voli. Pa se spakirao iz kuće i natjerao mene i moju djecu na teške bolove. Pokušala sam ga na sve moguće načine vratiti, nakon mnogo preklinjanja, ali bezuspješno. a on je potvrdio da je donio odluku i da me više nikad ne želi vidjeti. Tako sam jedne večeri, vraćajući se s posla, srela svoju staru prijateljicu koja je tražila mog muža. Pa sam mu sve objasnila, pa mi je rekao da je jedini način da vratim muža da posjetim bacača uroka, jer je i on to stvarno učinio. Tako da nikad nisam vjerovao u magiju, ali nisam imao izbora nego poslušati njegov savjet. Zatim mi je dao e-mail adresu bacača uroka kojeg je posjetio. DR alaba. Sljedećeg jutra poslala sam e-mail na adresu koju mi ​​je dao, a čarolija me uvjerila da ću muža vratiti sljedeća dva dana. Kakva nevjerojatna izjava!! Nikad nisam vjerovao, pa je razgovarao sa mnom i rekao mi sve što moram učiniti. Onda ih radim bez povišice, pa me sljedeća dva dana, začudo, zvao suprug koji me nije zvao zadnjih 7 mjeseci da mi javi da se vraća. Tako nevjerojatna !! Tako se isti dan vratio, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se za svoju pogrešku i bol koji je nanio meni i mojoj djeci. Tada je od tog dana naša veza bila jača nego prije, uz pomoć sjajnog bacača uroka. Dakle, savjetovat ću vas ako imate bilo kakvih problema, obratite se dr apati na email: dralaba3000@gmail.com ili ga kontaktirajte na whatsapp i viber na ovaj broj: +1(425) 477-2744.......

    OdgovoriIzbriši