subota, 23. ožujka 2013.

Poznate alan ford izreke

"A onda dođe trenutak kada vam je dosadno. To je pravo vreme za seks." H. Dž. Vels "Sretan je onaj čovjek koji sjedi u svojoj kući." Latinska poslovica "Samo ono stoje prirodno ima snagu dugo trajati." Balzak "Dozvoljavam da kleveću žene samo oni koji priznaju da su zaboravili kako su imali majku." Russell "Bojati se ljubavi znači bojati se života, a oni koji ga se boje već su tri puta mrtvi." Russell "Sretnim nazivam onoga koji, da bi uživao, ne mora činiti nepravdu, a da postupa pravedno, ne mora se odricati." Friedrich von Schiller "Čovjeka smatraju objektivnim ako se slaže sa drugima." Gvareski "Muškarac bez žene – konj bez sedla." Vijetnamska poslovica Izgubljeno vrijeme se ne može nadoknaditi. Chauser "Muzika svadbene povorke uvijek me podsjeća na glazbu vojnika koji ide u rat." Heine "Katkad se postaje netko tek kad se ne želiš više biti nitko." Brant "Nagađanje žene mnogo je točnije od čvrstog uvjerenja muškarca." Kipling Preuzmi kontrolu vlastite sudbine. "Postoje dva načina na koja je moguće voljeti čovjeka: moralno i fizički." Markiz de Sad "Sretan je onaj čovjek koji uspije živjeti u sadašnjosti." Paulo Coelho "Tko hoće nešto da učini, nađe način, tko neće ništa da učini, nađe opravdanje." Pikaso "Kada prestanem biti muškarac, prestaću i živjeti." Aleksandar Makedonski "Cijeli život nije ništa drugo do li put u smrt." Seneka "Imati nekog tko će brinuti o tome gdje si kad padne noć, a ti još nisi stigao kući – to je pradavna ljudska potreba." Margaret Mead "Kad kuješ svoju sreću, ne udaraj bližnje po prstima." Ibn Zafar "Samo je jedan korak od uzvišenog do smiješnog." Heine "Tek dah žene učini te čovjekom." Misle Najbolje izreke: izreke o boli, najbolje izreke, engleske izreke, izreke o istini, volim te izreke, bosanske izreke, izreke o vinu

1 komentar:

  1. zdravo ovo je moja priča! Bila sam sedam godina u braku bez djeteta, zbog čega se moj muž počeo čudno ponašati, u zadnje vrijeme dolazi kući i više ne provodi vrijeme sa mnom i rekao je da želi razvod. Tako sam postala jako tužna i izgubljena u životu jer mi je doktorica rekla da ne postoji način da zatrudnim to mi stvarno zagorčava život. sve dok nisam naišao na prijatelja koji mi je s interneta pričao o DR Alabi kako je pomogao mnogim ženama sa sličnim problemima kroz koje sam ja prolazila pa sam ga kontaktirala na:(dralaba3000@gmail.com) i objasnila mu je sve mi je rekao trebao biti osiguran prije nego što je mogao baciti čaroliju na ponovno okupljanje kako bi vratio mog muža, što sam i učinila, a on je poslao snažnu molitvu koju sam morala izgovoriti usred noći dok je bacio čaroliju ljubavi. Bilo je čudo 24 sata kasnije moj jedini muž mi se vratio i ispričao se za sve što je učinio i rekao mi da je u potpunosti spreman podržati me u svemu što želim, brzo nazovi DR Alabu i reci mu što se događa trenutak i također mi je pripremio i poslao biljni lijek za koji je rekao da će izliječiti svaku neželjenu bolest ili infekciju koja me spriječi da zatrudnem i potom me uputio kako da ga koristim prije susreta sa svojim mužem. Evo nakon korištenja ove autohtone biljke i korijena, nekoliko tjedana kasnije počela sam osjećati znakove trudnoće svuda po sebi, bila sam stvarno trudna i upravo sam rodila dječaka u 1 mjesecu. Kunem se da će cijeli svijet saznati za DR Alabu jer je spasio moju vezu i koji mi također daje djecu koju danas mogu s ponosom zvati svojom. Za svaku ženu koja misli da je to nemoguće, evo prilike da se nasmiješi i donese sreću svojoj obitelji, ljubazno kontaktiraj DR Alabu putem e-maila na: (dralaba3000@gmail.com). Ili ga WhatsApp/Viber putem +1(425) 477-2744, On je doista Bog poslan da donese izgubljene ljubavnike i donese sreću..

    OdgovoriIzbriši