subota, 24. studenoga 2012.

legalizacija objekata hrvatska legalizacija stambenih objekata legalizacija bespravno izgrađenih objekata

legalizacija objekata srbija

U kalkulatoru našem si izračunajte naknadu za legalizaciju objekta!Rješenje za vas imamo U kalkulatoru našem ekskluzivnom Legalizator koji smo nazvali izračunati možete iznos za legalizaciju naknade sagrađenog objekta bespravno.Ste konačno dočekali Vlada da RH uredbu novu donese o legaliziranju bespravne gradnje ali vam nije jednostavno snaći se u brojnim kombinacijama i formulama?Naknade iznosi po kategoriji se razlikuju objekta namjene te za gradnju u području građevinskom i izvan tog područja Su najniže cijene koji za objekte u poljoprivredi služe ili za proizvodnju neku a razlike nema između prostora poslovnog i stana.U legalizatoru našem zgrade obujam unosite u metrima kubičnim zatim koeficijent namjene način korištenja odnosno poljoprivredne namjene za zgradu industrijske za zgradu odnosno proizvodno gospodarske namjene za zgradu stambene ili druge namjene garaže i poslovni prostor područja koeficijent građevinskog područja unutar te zgrade poljoprivredne namjene građevinskog područja izvan granica izuzev poljoprivredne namjene zgrada u području gospodarske i šume zaštitne s namjenom posebnom i na vodnom dobru u zaštićenom području obalnom u pojasu mora do sto metara izvan građevinskog područja i koeficijent načina plaćanja uz popust jednokratno od dvadeset pet posto bez popusta obročno!Dubrovački vrtovi sunca u mediteranskom stilu Rezort uz mogućnost kupovine nekretnine!Izračun informativni Napominjemo da riječ je o izračunu informativnom za legalizaciju naknade a ne izračunu službenom Ministarstva graditeljstva ne uključuje i sve daljnje troškove u procesu legalizacija objekata.Vlada je u četvrtak donijela dugo očekivanu uredbu o naknadi za legalizaciju bespravno objekata sagrađenih Ministar graditeljstva Vrdoljak je napomenuo da je novi zakon jednostavniji puno i od prijašnjeg pravedniji!Osim naknade same za ilegalno sagrađen objekt legalizacija objekata potrebno je još platiti i trošak doprinosa komunalnog gradu ili općini području na čijem kuća je i koji ovisi o atraktivnosti lokacije i kuće veličini a tu je i vodni doprinos koji se plaća vodama Hrvatskim i ovisi također o veličini kuće i o lokaciji Još i tu su izrada snimka geodetskog snimka stanja izvedenog i upravna pristojba od 70 kuna!Rok je za prijavu 30. lipnja 2013. godine.O postupanju zakon s zgradama nezakonito izgrađenim je objavljen u Narodnim novinama broj 86 od dvadeset i sedmog srpnja dvije tisuće i dvanaeste godine i stupa na snagu osmog dana od objave dana.Rok je za prijavu tridesetog lipnja dvije tisuće i trinaeste godine.Je najavio da svi koji za legalizaciju imaju uvjete a zahtjev ne podnesu u roku zakonskom mogu očekivati da će njihove kuće vikendice i garaže srušiti bageri graditeljstva Ministarstva Oko trideset i dvije tisuće građana kojima već je poslano rješenje o rušenju zahtjev mogu za legalizaciju najkasnije podnijeti do 31. prosinca a svi ostali do tridesetog lipnja najkasnije godine iduće.Podnosi se zahtjev najkasnije do 30. lipnja 2013 i nakon proteka toga roka se ne može više podnijeti.O postupanju zakon s nezakonito zgradama izgrađenim objavljen je u Novinama Narodnim 86 broj od 27. srpnja 2012. godine i na snagu stupa dana osmog od dana objave.Potrebna dokumentacija snimka geodetska stanja izvedenog odnosno kopije plana katastarskog ako je izgrađena nezakonito zgrada evidentirana na katastarskom planu snimka izvedenog stanja nezakonito zgrade izgrađene!

1 komentar:

  1. zdravo prijatelju bila sam povrijeđena i slomljena srca kada se prije sedam mjeseci u mom braku dogodio jako veliki problem između mene i mog muža. toliko strašno da je odnio slučaj na sud radi razvoda. rekao je da više nikad ne želi ostati sa mnom i da me više ne voli. Pa se spakirao iz kuće i natjerao mene i moju djecu na teške bolove. Pokušala sam ga na sve moguće načine vratiti, nakon mnogo preklinjanja, ali bezuspješno. a on je potvrdio da je donio odluku i da me više nikad ne želi vidjeti. Tako sam jedne večeri, vraćajući se s posla, srela svoju staru prijateljicu koja je tražila mog muža. Pa sam mu sve objasnila, pa mi je rekao da je jedini način da vratim muža da posjetim bacača uroka, jer je i on to stvarno učinio. Tako da nikad nisam vjerovao u magiju, ali nisam imao izbora nego poslušati njegov savjet. Zatim mi je dao e-mail adresu bacača uroka kojeg je posjetio. DR alaba. Sljedećeg jutra poslala sam e-mail na adresu koju mi ​​je dao, a čarolija me uvjerila da ću muža vratiti sljedeća dva dana. Kakva nevjerojatna izjava!! Nikad nisam vjerovao, pa je razgovarao sa mnom i rekao mi sve što moram učiniti. Onda ih radim bez povišice, pa me sljedeća dva dana, začudo, zvao suprug koji me nije zvao zadnjih 7 mjeseci da mi javi da se vraća. Tako nevjerojatna !! Tako se isti dan vratio, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se za svoju pogrešku i bol koji je nanio meni i mojoj djeci. Tada je od tog dana naša veza bila jača nego prije, uz pomoć sjajnog bacača uroka. Dakle, savjetovat ću vas ako imate bilo kakvih problema, obratite se dr apati na email: dralaba3000@gmail.com ili ga kontaktirajte na whatsapp i viber na ovaj broj: +1(425) 477-2744.......

    OdgovoriIzbriši